Biuro na odległość


„Czas to waluta, której Ty sam nadajesz wartość…”

– Chcesz skorzystać z naszych usług, a dzielą nas kilometry…?

– Mieszkasz blisko nas, ale nie masz czasu na dojazdy do naszego biura?

TA FORMA WSPÓŁPRACY JEST DLA CIEBIE!

 

Chcąc zagwarantować naszym Klientom jak najdogodniejsze prowadzenie spraw księgowo-kadrowych, przygotowaliśmy ofertę bazującą na obsłudze zdalnej, w tym online.

Twoje miejsce zamieszkania znajduje się w promieniu 50 km od naszego biura?

– DOJEŻDŻAMY DO KLIENTA – na Państwa życzenie możliwy odbiór dokumentów przez nasze biuro.

Dzielą nas kilometry….?

– Prześlij nam dokumenty w formie skanów, pocztą tradycyjną lub kurierem, a wszystkie wyliczenia podatkowe otrzymasz od nas pocztą elektroniczną na wskazany adres e-mail. Korzystając z podpisu elektronicznego wyślemy za Ciebie deklaracje ZUS, VAT, czy CIT.

 

Biuro Rachunkowe „Credo” na odległość to kompleksowa i fachowa obsługa, pozwalająca zaoszczędzić cenny czas.

GWARANTUJEMY RZETELNOŚĆ, TERMINOWOŚĆ I INDYWIDUALNIE
DOPASOWANĄ OBSŁUGĘ.

Zapraszamy do skorzystania z naszych usług Klientów ze wszystkich rejonów Polski.

 

JAK TO DZIAŁA?

POZNAJ SCENARIUSZ KORZYSTANIA
Z USŁUG NASZEGO BIURA NA ODLEGŁOŚĆ

 

I  USTALANIE WARUNKÓW WSPÓŁPRACY

 Szacujemy zakres usługi / ilość i rodzaj dokumentów księgowych, a następnie negocjujemy warunki finansowe.

 

II  PODPISANIE UMOWY

Przygotowujemy umowę, którą otrzymujecie Państwo drogą elektroniczną – pocztą e-mail i odsyłacie ją nam podpisaną w dwóch egzemplarzach, a my przesyłamy do Was jeden egzemplarz uzupełniony o podpis właścicielki Biura Rachunkowego „Credo” – Justyny Dachowskiej.

 

III  ODBIÓR DOKUMENTÓW

Nie jest konieczne dostarczanie dokumentów osobiście do naszego biura, ponieważ można przesłać je kurierem, pocztą tradycyjną lub też wysyłać jako skany czy pdf w formacie elektronicznym.

Najczęściej stosujemy dwa sposoby:

      1. Klient przesyła nam swoje dokumenty w formie elektronicznej np. skany, bądź pdf.
        (W tej formie współpracy oryginały faktur pozostaną w siedzibie Państwa firmy.)
      2. Klient przygotowuje dokumenty do 10-tego dnia każdego miesiąca i następnie przesyła je kurierem na adres naszego biura.
        (W tej formie współpracy oryginały faktur będą przechowywane w naszym biurze. Zgłaszamy ten fakt oczywiście do Urzędu Skarbowego, co sprawia że wszelkie kontrole będą mogły odbywać się w naszym biurze).

 

IV  KONSULTACJE I PORADY

Wszystkie konsultacje i doradztwo związane z usługami mogą odbywać się przez połączenia telefoniczne, bądź internetowe np. poprzez pocztę e-mail, czy z pomocą komunikatorów internetowych.

Nigdy nie pozostaniesz sam w gąszczu przepisów podatkowych.
Na co dzień zajmujemy się tematyką podatkową za Ciebie.

 

V  PODATKI, ZUS I FAKTURA

Informację dotyczące wysokości składek ZUS i podatków do zapłacenia, oraz fakturę za nasze usługi otrzymują Państwo co miesiąc pocztą elektroniczną e-mail.

Facebook
Facebook
Facebook